تاریخچه روان نویس یونی بال
نوشته شده توسط : ناوک

«کپی مکس» (Copimax) جزو معروفترین برندهای کاغذ تحریر است. کاغذ کپی مکس قبلا از کشور پرتقال وارد کشور ایران میشد ولی در گذر زمان تجار کاغذ کپی مکس فقط رول کاغذ کپی مکس را به ایران آوردند و برش و بسته بندی را در ایران انجام دادند و نا گفته نماند دوباره در گذر زمان امکان واردات رول کاغذ کپی مکس از کشور پرتقال میسر نشد و تجار از رول کاغذهای کشور مختلف مثل هند و اندونزدی وارد کردند در حال حاضر کاغذ کپی مکس در چند شهر ایران تولید میشود ( برش و بسته بندی ) مثل کاغذ کپی مکس تبریز - کپی مکس اصفهان - کپی مکس زنجان - کپی مکس تهران -کپی مکس شیراز - کپی مکس قزوین .

کاغذ از مهم‌ترین محصولات پرکاربرد در اداره‌جات ، مدارس و حتی منازل است . داشتن یک کاغذ مناسب برای کپی ، پرینت ، فکس و ... جزو مواردی است که مورد توجه اکثریت افراد قرار دارد. کیفیت بالا و در کنار آن قیمت مناسب کاغذهای «کپی مکس» (Copimax) باعث شده که محصولات این برند جزو پرفروش‌ها در بازار باشد. کاغذ «کپی مکس» (Copimax) با گرماژ 80 و در سایزهای A4, A5 و A3 به بازار عرضه می‌شود.

کاغذ A4 کپی مکس 80 گرمی شناخته شده ترین نوع کاغذ در بازار لوازم التحریر ایران می باشد. و سال ها است که یکه تاز، در میان برندهای مختلف و مطرح خودنمایی می کند. البته در زمان خرید کاغذ A4 کپی مکس (Copimax) باید به این موضوع توجه داشته باشید. به دلیل تولید این محصول در کارخانه های مختلف دارای تنوع بالا در نوع بسته بندی می باشند. که به دلیل رعایت نکردن استانداردهای لازم در حین برش و بسته بندی ممکن است باعث آسیب رسیدن به قطعات مختلف دستگاه کپی یا پرینتر شما شود. این محصول معمولاً به صورت رول های بزرگ از کشورهایی مانند پرتغال، چین، برزیل و اندونزی وارد کشور می شود. و تولید کنندگان کوچک و بزرگ در سراسر ایران بعد از برش با بسته بندی های مختلف محصول نهایی را وارد بازار می کنند.





:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: